cust-suppהולכים ומתרבים הקונפליקטים בין הציבור של מקבלי השירות לבין הצוות המטפל, וקונפליקטים בנושאים אישיים של הצוות.

קורס ייחודי זה מקנה מיומנויות וכלים המאפשרים לצוות לתפקד במצבים קשים הקורים במתחם השירות, כגון בית החולים, אשר מטרתם העיקרית היא מניעת הסלמה ויישוב הקונפליקט לפי שיגיע לשלב של תביעה ובתי משפט. הצלחה במשימה זו היא מטרה עליונה של נותני השרות, הן למניעת תהליכים משפטיים מסובכים, ארוכים ויקרים, והן כדגל מצוינות של המערכת המשרתת את הציבור הרחב.

מידע מלא